پورحیدری: مصدومیت ها مانع بازی زیبای تیم استقلال شده است
نوشته شده توسط : alireza


سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مصدومیت تعدادی از بازیكنان ما باعث بوجود آمدن كمبودهایی شده و این موضوع مانع بازی زیبای استقلال می شود.

منصور پورحیدری روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به دیدار روز گذشته این تیم برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: استقلال با مصدومیت بازیكنانی چون یوسفی، جباری، مبعلی و حتی مجیدی شرایط خاصی را تجربه می كند.
وی گفت: به نظرم كمبود بازیكن در برخی از پست ها و تغییرات مدام در تركیب تیم باعث شده تا ما نتوانیم بازی های تماشاگر پسندی را به نمایش بگذاریم.
وی ادامه داد: بازیكنان استقلال در نیمه اول بازی مقابل شاهین تحت تاثیر تك حذفی بودن این مسابقه و همچنین فشارهایی بودند كه از هفته گذشته نسبت به داوری و قضاوت بازی های ما بوجود آمده بود و همین مسئله باعث شد تا با ترس و استرس مسابقه را شروع كنیم.
سرپرست تیم استقلال درباره داوری این مسابقه تاكید كرد: داور باید در صحنه هایی از بازی روز گذشته به سود ما سوت می زد و حتی می توانست برای استقلال یك پنالتی هم بگیرد.
وی افزود: عده ای قصد دارند با مطرح كردن صحبت هایی از قبیل قهرمان كردن استقلال توسط فدراسیون فوتبال بر كمبودهای خود سرپوش بگذارند و ما باید یاد بگیریم كه به داوران اعتراض نكنیم.
وی یادآور شد: عملكرد مناسب استقلال در نیمه دوم شروع شد و هر چه كه به پایان بازی نزدیك تر می شدیم كیفیت بازی بازیكنان ما بهتر می شد.
پورحیدری گفت: خوشحالم كه در این مرحله حریف سرسختی چون شاهین را پشت سر گذاشته و به مرحله بعد صعود كردیم.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت نشاط اكرم و محمد غلامی برای حضور در تیم استقلال گفت: صحبت های ابتدایی با نشاط اكرم هافبك ملی پوش عراق انجام شده است و موانع كوچكی برای پیوستن وی به استقلال بوجود آمده كه نمی توانم آن را توضیح دهم.
وی افزود:‌ اكرم در كشورهای مختلف سابقه بازی دارد و تجربه این بازیكن می تواند در آسیا به كمك ما بیاید.
پورحیدری تصریح كرد: كادر فنی همچنین به این نتیجه رسیده است كه اگر محمد غلامی را جذب كند می تواند برای تیم مفید باشد.
وی گفت:‌غلامی با باشگاه استیل آذین قرارداد دارد و پیوستن وی به جمع آبی پوشان تنها منوط به توافق دو باشگاه استقلال و استیل آذین است.
وی با اظهار تاسف از انتشار شایعات جدایی اش از استقلال خاطر نشان كرد: گویا تصمیم من مبنی بر ممنوع المصحابه شدن بازیكنان به عده ای برخورده است و وقتی نمی توانند از این راه برای استقلال حاشیه سازی كنند از طریق انتشار شایعات قصد ضربه زدن به استقلال را دارند.
پوحیدری تاكید كرد: هیچ تصمیمی برای جدایی از استقلال نداشته ام و تغییری در نیمكت تیم رخ نخواهد داد.
وی با اشاره به قطعی شدن حضور استقلال در جام باشگاههای آسیا، گفت: اگر تصمیمی به غیر از حضور استقلال در آسیا گرفته می شد تعجب برانگیز بود.
وی افزود: به هر حال با توجه به اینكه استقلال یكی از پرافتخارترین باشگاه های آسیاست و سال گذشته هم توانست ركورد تماشاگران این قاره را به خود اختصاص دهد انتظاری جز حضورش در لیگ قهرمانان آسیا نبود.
پورحیدری درباره برنامه های كادر فنی برای شكستن طلسم ناكامی در آسیا تصریح كرد: ما روی این مسابقات حساب دیگری باز كرده ایم و با فرصتی كه در اختیار داریم نقاط ضعف تیم را برطرف می كنیم و اگر مربیان بخواهند دست به تقویت تیم در پست های مختلف خواهیم زد.
وی در پایان یادآور شد: به حضور پرقدرت در آسیا امیدواریم، چرا كه استقلال شخصیت حضور در آسیا را دارد و از طرف دیگر تجربه بالای نیمكت تیم و اعضای كادر فنی در این مسابقات می تواند به درخشش استقلال در لیگ قهرمانان آسیا كمك كند.

ماکه امیدواریم انطورباشه واستقلال دوباره حرفاشو باختلاف زیاد ببره





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 30 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: